پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

نقشه دیجیتال مارکتینگ

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۲۹ ب.ظ

نقشه دیجیتال مارکتینگ

نقشه راه تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال

مطالعه شخصی

ابتدا مطالعه خود را شروع کنید. با جستجو در اینترنت به اطلاعات خوب و مفیدی دست خواهید یافت. ویدیوها، دوره های رایگان، مقالات و کتاب های زیادی برای یادگیری وجود دارد که به راحتی در دسترس هستند. پس هر چه زودتر شروع به مطالعه کنید! در مرحله اول، مقالات آکادمی اینفوگرافیک برای کمک به شما نوشته می شود.

 

منابع مختلفی از مقالات، کتاب های الکترونیکی، دوره های رایگان و رایگان در اینترنت وجود دارد. بهترین منبع برای آموزش، منبعی است که توسط افراد آگاه و مجرب گردآوری و تهیه شده باشد. مقالات و دوره های آموزشی رایگان آکادمی اینفوگرافیک نیز می تواند منبعی برای شروع و راهنمایی باشد. زیرا تمام تلاش خود را برای بیان صحیح، دقیق و جزئی مطالب انجام داده ایم.

 

در دوره ها و کلاس ها شرکت کنید.

زمانی که با مطالعه شخصی اصول اولیه را یاد گرفتید. شما باید در دوره های مقدماتی و پیشرفته شرکت کنید. بسیاری از این دوره ها کیفیت خوبی دارند و آموزش های خوبی ارائه می دهند. اما بسیاری از دروس با ارائه مطالب سطحی و گاه نادرست نیز می توانند گمراه کننده باشند. به همین دلیل انتخاب رشته خوب بسیار مهم است.

 

شکل T را یاد بگیرید

با یادگیری شکل T، ابتدا یک نمای کلی از تمام مباحث یک علم داده به دست خواهید آورد. سپس روی یک یا چند رشته تمرکز کنید و شروع به یادگیری عمیق کنید تا متخصص شوید. در علم دیجیتال مارکتینگ ابتدا باید با تمامی مبانی دیجیتال مارکتینگ و زیرشاخه های آن آشنا شوید. سپس یکی دو شعبه نزدیک به هم را انتخاب کنید و سعی کنید در آن شاخه ها تخصص پیدا کنید. در نهایت می توانید مطالعه خود را در مورد سایر رشته ها انجام دهید و نقاط ضعف خود را برطرف کنید..

 

فیلم آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۶
محمدرضا توکلی

نقشه دیجیتال مارکتینگ

نظرات  (۱)

۲۷ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۴۵ restaurants container

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی