پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

ارسال 700 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران

ارسال 700 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، رحیم نریمانی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران برای کتاب‌های منتشر شده ارسالی 98-99 با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» برگزار می‌شود افزود: تاکنون 700 عنوان کتاب از 40 ناشر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. این آثار در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» و در 3 بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در اسفندماه سال جاری در آستانه هفته شهید برگزار می‌شود گفت: رسانه کتاب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط بین نسلی اثربخشی زیادی دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تفکیک مخاطبان برای رده‌های سنی مختلف نسبت به انتشار کتاب اقدام می‌کند و نویسندگان این حوزه را مورد حمایت قرار می‌دهد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه، حمایت از ناشرین و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت برای نقش‌آفرینی بیشتر در دوران پساکرونا و تحقق اهداف مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه تمدن‌سازی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

شایان ذکر است این جشنواره با حمایت و مشارکت بیش از 14 دستگاه و سازمان فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۳۰
محمدرضا توکلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی